Kleding bestellen

Echte kleding van de Titus!

Tegenwoordig is het mogelijk om het hele jaar door kleding van de Titus te bestellen. Er is keuze uit verschillende soorten kleding, een overzicht daarvan zie je hieronder. De kleding kan online worden besteld via de link onderaan op deze pagina en na betaling via Tikkie wordt de kleding bedrukt. Wanneer de kleding klaar is ontvang je bericht dat de bestelling klaarligt op de Tsjerk.

Deel van de opbrengst gaat naar de Titus!
Met het bestellen van kleding sponsor je ook een beetje de Titus, want van ieder besteld kledingstuk doneert de drukker € 2,00 of € 2,50 aan de vereniging!

Te bestellen kleding

T-shirt – met eigen naam op de mouw

€ 15,00 (waarvan € 2,50 naar de vereniging gaat)

Polo – met eigen naam op de mouw

€ 17,50 (waarvan € 2,50 naar de vereniging gaat)

Vest – met eigen naam op de mouw

€ 30,00 (waarvan € 2,50 naar de vereniging gaat)

Pet

€ 8,00 (waarvan € 2,00 naar de vereniging gaat)

Online bestellen

Klik hieronder op de knop “Bestelformulier” om de kleding online te bestellen. Op het formulier kan de gewenste maat worden doorgegeven (alle kledingstukken zijn zowel in kinder- als volwassenmaten verkrijgbaar). Per kledingstuk moet er een apart bestelformulier worden ingevuld.

De drukker zal via Whatsapp (of indien nodig via sms) een Tikkie sturen en na betaling is de levertijd ongeveer een week.
Levering: het bestelde kledingstuk wordt op de Tsjerk Hiddes geleverd, je ontvangt bericht als het klaarligt.